ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ 2022. ΓΗΠΕΔΑ ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ - ΘΕΑΤΩΝ
Οι σχολικοί αγώνες αφορούν όλους τους μαθητές και μαθήτριες ενός σχολείου. Είναι ένα μεγάλο κίνητρο οι αγώνες αυτοί ώστε να ασχοληθούν όλα τα παιδιά με κάποιο άθλημα.
Βέβαια για να συμβεί αυτό στις μέρες μας θα πρέπει να διδάσκεται η αθλητική παιδεία, τα σχολεία να δημιουργούν συνεχώς κίνητρα ώστε οι μαθητές από νωρίς να αγαπήσουν κάποιο άθλημα και όλο αυτό προϋποθέτει άρτιες εγκαταστάσεις, εξοπλισμό και ικανούς προπονητές εκπαιδευτές.
Στις μέρες μας όμως ζούμε παράλογες καταστάσεις και στους σχολικούς αγώνες. Και αυτό όχι μόνο δεν βοηθάει τους νέους να ασχοληθούν με κάποιο άθλημα, αλλά το ίδιο το σχολείο, οι ίδιοι οι καθηγητές-προπονητές τους, οι ίδιες οι επιτροπές των αγώνων τους απωθούν από τα γήπεδα και δεν τους επιτρέπουν να απολαύσουν την χαρά, να νιώσουν την συγκίνηση των άθλων που κάνουν οι συμμαθητές τους που παίρνουν μέρος στους αγώνες.
Άρα αντιλαμβανόμαστε πόσο σπουδαίο είναι το κίνητρο που τους παρέχεται από τους σχολικούς αγώνες..
Ποιοί είναι όμως αυτοί που απωθούν τους μαθητές από τα γήπεδα;
Πως είναι δυνατόν να γίνονται σχολικοί αγώνες χωρίς να μπορούν να τους παρακολουθήσουν οι συμμαθητές τους;
Αναρωτιόμαστε λοιπόν Για ποιόν λόγο γίνονται σχολικοί αγώνες; Και ποιούς σκοπούς εξυπηρετούν; Αφού δεν μπορούν να τους παρακολουθήσει όλο το σχολείο;
Πώς να ενεργοποιηθούν οι μαθητές στα διάφορα αθλήματα όταν τους δεν τους δίνουν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν ως θεατές τα αγωνίσματα; Είναι λοιπόν πρωτοφανή αυτά που ζούμε σε αυτό το παράλογο καθεστώς το οποίο διαχειρίζεται την χώρα μας.
Πράγματι είναι παράλογο οι αρμόδιοι για την πραγματοποίηση των αγώνων να κλειδώνουν τις πόρτες των γηπέδων αποκλείοντας τους μαθητές από το να δούνε τα αγωνίσματα τα οποία συμμετέχουν οι συμμαθητές τους. Με αυτόν τον τρόπο δεν βοηθάει να δημιουργηθούν τα υγιή πρότυπα του αθλητισμού στην μαθητική νεολαία. Τέτοιες απαράδεκτες κινήσεις αποκαρδιώνουν τους μαθητές να ασχοληθούν με κάποιο άθλημα και τους ωθούν σε άλλες δραστηριότητες ( κάπνισμα, χρήση βίας κ.α.)
Οι πρακτικές αποκλεισμού όλων των μαθητών από την παρακολούθηση των σχολικών αγώνων δεν αποτελούν την λύση για αποφυγή βίαιων επεισοδίων.
Με την λογική αυτή θα πρέπει να σταματήσουν όλοι οι σχολικοί αγώνες για να αποφευχθούν τυχών βίαια επεισόδια.
Μια τέτοια κίνηση προσβάλει το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα, την αθλητική παιδεία, το εύ αγωνίζεσθαι, την ευγενή άμιλλα, τις αξίες και τις αρχές των ανθρώπων. Άρα η πολιτεία έχει την ευθύνη να δημιουργήσει όλες τις κατάλληλες συνθήκες και προϋποθέσεις και να προστατεύσει τα ιδανικά του αθλητισμού.
Προς σε αυτή την κατεύθυνση θα αναφερθούμε στις Προγραμματικές Δηλώσεις του Πολιτικού Φορέα της ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ώστε όλοι μαζί να οραματιστούμε το μέλλον των νέων μας, το μέλλον της παιδείας μας, το μέλλον του αθλητισμού. Ένα μέλλον στο οποίο να είναι άρτιες οι σχολικές υποδομές με πλήρη αθλητικό εξοπλισμό για όλα τα είδη των αθλημάτων όπως: ( ποδόσφαιρο, καλαθοσφαίριση, πετοσφαίριση, ενόργανη-ρυθμική, τοξοβολία, κολυμβητήρια κ.α.) σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης όπου οι μαθητές από μικρή ηλικία θα έχουν την δυνατότητα να γνωρίσουν όλα τα αθλήματα και με ελεύθερη βούληση να ακολουθήσουν αυτά που τους αρμόζουν και έτσι μόνο δεν θα εγκαταλείψουν τόσο εύκολα τον αθλητισμό και την δια βίου άσκηση όπως συμβαίνει στις μέρες που βιώνουμε.
Όλα τα αθλήματα θα γίνονται εντός των σχολικών εγκαταστάσεων και έτσι η ελληνική οικογένεια δεν θα χρειαστεί να επιβαρύνεται με συνδρομές στους συλλόγους και τα σωματεία. Και όλα τα παραπάνω θα προϋποθέτουν την απαραίτητη στελέχωση από ικανούς προπονητές εκπαιδευτές.
Τα παραπάνω αναφέρονται στις, προγραμματικές δηλώσεις της ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ οι οποίες είναι κατατεθειμένες και υπογεγραμμένες από τον Άρειο Πάγο με Αρ.Πρωτ. 6199/04-09-2015.
ΣΕ ΕΝΑΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΡΕΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝΕ ΟΛΟΙ. ΜΑΘΗΤΕΣ, ΓΟΝΕΙΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ - Ε.ΣΥ.
ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
Το πρόγραμμα που αναπτύσσεται κατωτέρω είναι στηριγμένο επάνω στις
οικονομικές προσφορές του Αρτέμη Σώρρα προς την Κυρίαρχη Ελληνική
Δημοκρατία καθώς επίσης και στο πρόγραμμα των 2,3 τρις Ευρώ το οποίο
έχει κατατεθεί στα Ταμεία Κληρονομικών Κεφαλαίων των αυτοχθόνων
κυρίαρχων Ελλήνων.
Αυτές οι προσφορές και τα αποθεματικά που είναι στην διάθεση των Ελλήνων
θα περιέλθουν στα χέρια μας όταν τους θεσμούς του κράτους μας τους
αναλάβει ο Πολιτικός Φορέας «Ελλήνων Συνέλευσις - Ε.ΣΥ.».
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό
τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε
να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το
κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η
οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και
θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση
του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να
αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε
σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού
τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας
κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα
ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των
Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης
κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και
σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν
θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα
ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε
οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο
θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του
σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη
στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές - προπονητές για κάθε
συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των
Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει
ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις
για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο
για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο
θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης
μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και
φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά
Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο,
ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας
μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής-
πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την
δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών
από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το
εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική
ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους
μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών
που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το
σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το
Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές
εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να
εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι
αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων
Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα
οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της
Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις
αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως
αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που
βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια
του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας
Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης
που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική
ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει
«κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι
δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι
(Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και
γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και
υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα
διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε
πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους
κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό
τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας
γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο
άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του
ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα
έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται
από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις
βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς
όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη
συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε
καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος
ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για
την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία
έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το
λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι
δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό
και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία
για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και
οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο
άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες,
τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς
αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του
λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή
οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για
την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία
θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του
Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής
ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε
διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η
οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα
Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα
τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
πηγή: https://www.artemis-sorras.gr/esy/programmatikes-diloseis-politikoy-foirea-ellinon-syneleysis-6199-04-09-2015ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΔΙΣΚΟΥ ΒΙΒΗ
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΠΕΛΛΑΣ
ΤΗΛ. 6934012767
Ε.ΣΥ. ΣΚΥΔΡΑΣ 2
ΕΥΞΕΙΝΟΥ ΠΟΝΤΟΥ 18
ΣΚΥΔΡΑ Ν. ΠΕΛΛΑΣ
ΤΗΛ. 2381301495
https://www.facebook.com/profile.php?id=100064100941058
https://twitter.com/diskou_blogspot
https://www.instagram.com/vividiskou_stampoultzi/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου