ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Post Top Ad

Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2020

ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ

 Α Ρ Τ Ε Μ Η Σ    Σ Ω Ρ Ρ Α Σ

        ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ


Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 15 03 2015



ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ

-Α. ΣΩΡΡΑΣ: Συνέλληνες μου, είναι μεγάλη μου τιμή που βρίσκομαι πάλι στην Θεσσαλονίκη. Το έχω ξαναπεί, ότι η Μακεδονία είναι η δεύτερη πατρίδα μου και όπως είπα και στο Παλατάκι πέρσι« Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ, Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ» και να μην το ξεχάσουμε ποτέ.

Ο Φίλιππος είναι ο πρώτος βασιλιάς των Ελλήνων που ένωσε όλη την Ελλάδα. Πρέπει να πάμε και πιο παλιά και να θυμηθούμε ότι ο πόλεμος ήταν κομμάτι του προγράμματος μας. Ας πάμε και στους πελοποννησιακούς πολέμους, όπου οι θεοί είπαν ότι για να ενωθούν οι Έλληνες και να σταματήσουν οι πόλεμοι πρέπει να γίνουν οι Ολυμπιακοί Αγώνες – όταν δεν υπήρχε καμία θρησκεία πάνω στον πλανήτη και θα πω με σιγουριά ότι ο μόνος άνθρωπος στον πλανήτη ήταν η Έλευσις των Ελλάνιων κι ας έρθει κάποιος καθηγητής να το πει αυτό!

Τότε έγινε ειρήνη  και μπήκε δια νόμου, στην εποχή που δεν μου αρέσει να λέω «αρχαία Ελλάδα» γιατί είναι νέα και εσείς δεν είσαστε άλλοι από την συνέχεια των προγόνων σας που ακολουθούμε όλοι τον αέναο κύκλο.

Αλλά δεν καταλαβαίνω τι έχει γίνει! Πού είναι οι Αριστοτέληδες και οι Πλάτωνες: Είναι μεταξύ μας και μην ξεχαστείτε: Εμείς είμαστε και δεν φύγαμε ποτέ! Είναι αέναος ο κύκλος που ερχόμαστε και φεύγουμε αγαπητοί μου Συνέλληνες. Τότε σταμάτησαν τον πόλεμο με τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Είχαμε πάντα πρόβλημα να ενωθούμε, γιατί είμαστε διαφορετικοί. Γιατί πάντα προσπαθούμε προς την θέωση μας. Έτσι θεσπίστηκαν οι Ολυμπιακοί αγώνες που είναι ιερό γεγονός. Σταμάτησαν όλες οι διαφωνίες και όλοι οι πόλεμοι και μετά, έγινε παγκόσμιο γεγονός. Όμως, δεν θα μείνω σε αυτά που εξήγησε ο Βασίλης. Θα μπω ακόμα βαθύτερα.

«… ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ… ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΣΧΕΔΙΟ, ΜΕ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥΘΕΝΑ…»

Όλα αυτά τα χρόνια που κάποιοι συνέλληνες μας λένε: «ας κάνουμε κάτι γρήγορα… να δούμε κάτι μεγάλο…», σας λέω ότι πιο μεγάλο από αυτό που γίνεται, δεν μπορείτε να δείτε! Γίνεται μια τεράστια παλιγγενεσία, είναι ένα  τεράστιο σχέδιο με στρατηγική και τεχνική, χωρίς να γίνει λάθος πουθενά. Όλη αυτή η στρατηγική αφορά όλους τους Συνέλληνες.

Σας αρέσει δεν σας αρέσει αυτά είναι τα αδέρφια σας και εσείς είσαστε η φυλή μου. Αυτή η φυλή πρέπει να ενωθεί και έχει 2.500 χρόνια να το κάνει αυτό. Είναι και εντολή και καθήκον όλων να ενωθούν όλοι οι Έλληνες αυτή την στιγμή.

Δείξαμε σε όλους τι έχει συμβεί και παγκοσμίως. Προσπάθησα με πάρα πολλά πράγματα και θα πω με λίγες αποδείξεις, να σας δείξω ότι υπάρχουν Καταπιστεύματα και ότι ο πλανήτης διοικείται με τα Ελλάνια χρήματα εδώ και αιώνες. Προσπάθησα να σας πω με το καλύτερο τρόπο, όσο μου δίνατε περιθώριο και όσο έχω το δικαίωμα να βγάλω μυστικά στον αέρα, ότι ο νεότερος πλανήτης κτίστηκε από τον Μέγα Αλέξανδρο και μετά, με τα χρήματα του Μεγάλου Αλεξάνδρου και με τεράστια καταπιστεύματα. Πρέπει να το καταλάβετε! Είναι δικά σας!

Όμως πάντα είχαμε αποστάτες που είναι Διογενείς. Είναι από εμάς. Οι απέναντι μας δεν μπορούν να αποστατήσουν, οι δικοί μας μπορούν να αποστατήσουν. Αυτές οι αποστασίες πρέπει να σταματήσουν. Θα πρέπει να σταματήσει ο Έλληνας να προδίδει Έλληνα και θα πρέπει να μάθουν όλοι ότι δεν γίνεται να μας διαχωρίσουν και να μας διαιρέσουν ξανά.

Έχουν τεράστιους τρόπους για να μας διαιρούν οι αποστάτες. Υπάρχουν Έλληνες σε όλη την γη. Σας δείξαμε με ποιόν τρόπο έχει γίνει από την αντιπολίτευση και μετά.

ΌΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΩΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ. ΤΟ ΛΥΣΑΜΕ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ!

Τα παπαγαλάκια μπορεί να λένε ότι θέλουν, είτε γιατί έχουν τρελόχαρτο, είτε γιατί είναι το μεροκάματο τους. Όμως οι Θεσμοί και οι Παγκόσμιοι και οι Εθνικοί μιλούν με σεβασμό σε μένα και τον πλούτο που έχω δώσει. Γιατί μιλούν τα χαρτιά και οι σφραγίδες. ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΑΙΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΩ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΙΛΗΣΕΙ ΑΣΧΗΜΑ ΣΕ ΜΕΝΑ, ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΚΤΕΛΕΣΕ! ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ!

«ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ; ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΩ ΣΕ ΜΕΝΑ….»

Θα θυμηθώ την Τράπεζα της Ανατολής. Αφού έχω στο ΑΦΜ μου 27 δις. Τα έχουν ήδη κάνει εγγραφή από την Γενική Εφορία Αθηνών Κεφαλαίου Α’ να πιστωθούν στην εφορία μου. Το κράτος, δεν μπορεί να τα πάρει αυτά; Έφτασα εγώ, ο Αρτέμης ο Σώρρας, να κάνω μήνυση στο ΣΔΟΕ, όπου είναι ήδη αναρτημένη σε πολλά δικά μας blog; Πολλοί από εσάς, ίσως να μην το ξέρετε ότι έκανα μήνυση στο ΣΔΟΕ να πάρουν τα 27 δις, όπως ορίζει ο ελληνικός νόμος. Ή να μου κατασχέσουν τμήμα της μετοχής ή να μου επιτρέψουν να κάνω εκχώρηση. Έχετε 27 δισεκατομμύρια εδώ και δύο χρόνια σφραγισμένα από την Κεντρική Υπηρεσία του Κράτους, το Υπουργείο Οικονομικών και δεν τα αγγίζει κανένας; Φυσικά για να μην ενεργοποιηθεί η μετοχή.

Όπως και να έχει, αυτά είναι δικά σας, πάρτε τα! Όλα αυτά είναι αποδείξεις κύριοι που αποδεικνύει ότι αυτοί είναι το καθεστώς και εμείς είμαστε το σύστημα, είσαστε εσείς! Αυτοί είναι καθεστώς! Αυτό έπρεπε να γίνει με αυτό τον τρόπο και να το δείτε περίτρανα με όλες τις αποδείξεις! Έπειτα υπάρχει κι ένας κοινοβουλευτικός έλεγχος που έρχεται και επιβεβαιώνει και ο Υπουργός Οικονομικών λέει: «Βεβαίως, η μετοχή του κυρίου Σώρρα κάνει 670 δις και όσα αυτά είναι μετά την εκκαθάριση και βεβαίως, πρέπει να μας πληρώσει τα 27 δις».

Αυτός είναι ο Κοινοβουλευτικός Έλεγχος και δεν τον κάνω εγώ. Μίλησε το ανώτατο όργανο του κράτους που είναι η Βουλή. Γιατί δεν τα παίρνουν; Μήπως τους το απαγορεύω εγώ, ενώ σας βάζουν φυλακή και έχουν κατασχέσει τα πάντα; Ας απαντήσει κάποιος από εσάς, γιατί εγώ βαρέθηκα να απαντάω σε μένα! Γιατί δεν τα παίρνουν; Δεν υπάρχει καμία ανάγκη; Κυνηγούν όλον τον κόσμο, αλλά αυτά δεν τα παίρνουν; Έτσι κάνω μήνυση στο ΣΔΟΕ. ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ!

ΕΛΕΥΣΙΣ ΡΑΔΙΟ:

ΡΑΔΙΟ ΑΡΓΩ: http://www.radioargw.gr

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: https://www.eurovouli.gr 

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ FB: https://www.facebook.com/esydpkm 

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ YOUTUBE: https://www.youtube.com/channel/UC-Pn...

ΠΗΓΗ : https://www.youtube.com/watch?v=zfwmuqkl9iM




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;

ΚΟΙΝΟΝΙΚΑ ΔΙΚΤΙΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ - ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ:

Post Top Ad

ΣΕΛΙΔΕΣ